STS sponsorem tytularnym Pucharu Polski
Firma bukmacherska STS została sponsorem tytularnym Pucharu Polski oraz Superpucharu Polski. Umowa obejmuje trzy kolejne sezony. Warto przypomnieć, że od 2014 roku STS wspiera także reprezentację Polski w piłce nożnej.
Dzięki tej współpracy zmienią się nazwy rozgrywek na STS Puchar Polski i STS Superpuchar Polski. Pojawią się nowe logotypy, które trafią na koszulki zespołów - na rękawach i w miejscu zwanym śliniakiem. Logo będzie widoczne również na bandach reklamowych, dywanach 3D, jamnikach oraz bandach LED podczas transmisji w TVP Sport. STS zyska też ekspozycję w social mediach PZPN i klubów, a przy wybranych meczach zorganizuje strefy dla kibiców.
Radim Haluza, prezes STS, podkreśla, że to największy krok w sponsoringu sportowym firmy w ostatnim czasie, który pokazuje jej ambicje i pozycję rynkową. Cieszy się z pogłębienia współpracy z PZPN, poza długoletnim wsparciem dla kadry narodowej, stając się kluczowym partnerem w prestiżowych rozgrywkach.
Dawid Pożoga, dyrektor marketingu STS, zapowiada liczne nietypowe akcje, które wykraczają poza standardowe umowy. Dla firmy to nie tylko logo, ale realne zbliżenie do fanów poprzez angażujące inicjatywy dla klubów i ich sympatyków.
Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN, wyraża zadowolenie z rozszerzenia wieloletniej współpracy z zaufanym partnerem. To dowód na korzyści wizerunkowe i biznesowe płynące z relacji z PZPN. Związek rozwija te rozgrywki, zapewniając ich dostępność, w tym 33 transmisje na sezon w otwartych kanałach dzięki umowie z Telewizją Polską.
Źródło: PZPN