Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Betclic ogłosiły zawarcie największej w historii umowy sponsoringowej dotyczącej klubowych rozgrywek piłkarskich organizowanych przez związek. Od 1 lipca 2024 roku, drugie, trzecie i czwarte ligi piłkarskie w Polsce będą nosiły nazwy Betclic 1. Liga, Betclic 2. Liga oraz Betclic 3. Liga. Kontrakt będzie obowiązywać przez cztery lata, do końca sezonu 2027/2028.
- Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Betclic zawarły największą w historii umowę sponsoringową dotyczącą klubowych rozgrywek piłkarskich organizowanych przez związek.
- Od 1 lipca 2024 roku, drugie, trzecie i czwarte ligi piłkarskie w Polsce będą nosiły nazwy Betclic 1. Liga, Betclic 2. Liga oraz Betclic 3. Liga.
- Kontrakt będzie obowiązywać przez cztery lata, do końca sezonu 2027/2028.
- Jest to najważniejsza finansowo umowa sponsoringowa w historii polskiego futbolu klubowego.
- Po raz pierwszy sponsoring tytularny obejmie również rozgrywki 3. ligi.
- Wsparcie Betclic obejmie 108 klubów z trzech poziomów rozgrywkowych w każdym sezonie.
Współpraca z Betclic stanowi przełomowy moment w rozwoju polskiej piłki nożnej. Jest to najważniejsza finansowo umowa sponsoringowa w historii polskiego futbolu klubowego. Dodatkowo, po raz pierwszy sponsoring tytularny obejmie rozgrywki 3. ligi. Dzięki temu wsparcie Betclic obejmie aż 108 klubów z trzech poziomów rozgrywkowych w każdym sezonie. Nigdy wcześniej tak wiele profesjonalnych drużyn piłkarskich w Polsce nie otrzymywało wsparcia od jednego sponsora.
– Dziś oficjalnie ogłaszamy rozpoczęcie współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i możemy nazwać się dumnym Sponsorem Tytularnym rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi. Niezwykle cieszy nas tak szeroki zakres współpracy i pragniemy bardzo podziękować za proces przygotowywania tych działań naszym partnerom z Polskiego Związku Piłki Nożnej, Pierwszej Ligi Piłkarskiej oraz telewizji TVP Sport - powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska. – Betclic już od kilku lat angażuje się w rozwój sportu w Polsce. Jako sponsor jesteśmy aktywni nie tylko w piłce nożnej. Wyróżnikiem naszej marki w tym zakresie jest duże zaangażowanie i kreatywne podejście do działań sponsoringowych. Wybraliśmy własny kurs w komunikacji marketingowej i niezwykle istotne jest dla nas aktywizowanie kibiców poprzez liczne inicjatywy i ciekawe projekty. Fani mogą wyczekiwać z naszej strony atrakcji w mediach społecznościowych, ale także obecności na stadionach oraz w swoich miastach. Jeszcze przed startem sezonu rozpoczniemy nową kampanię wizerunkową, w której nasze zaangażowanie w polski futbol będzie odgrywać główną rolę - dodał.
— PZPN (@pzpn_pl) June 20, 2024