Fortuna Zakłady Bukmacherskie podpisała nową, trzyletnią umowę sponsoringową z Legią Warszawa, która potrwa co najmniej do końca sezonu 2026/2027. Ta współpraca, trwająca już od 10 lat, jest najdłuższą na polskim rynku umową między bukmacherem a klubem sportowym.
- Fortuna Zakłady Bukmacherskie podpisała nową, trzyletnią umowę sponsoringową z Legią Warszawa.
- Umowa potrwa do końca sezonu 2026/2027.
- Współpraca między Fortuną a Legią trwa już 10 lat, co czyni ją najdłuższą na polskim rynku między bukmacherem a klubem sportowym.
Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, powiedział - Tak długi czas naszej współpracy pokazuje, jak dużym zaufaniem się darzymy. Przez te wszystkie lata Legia zdobywała najwyższe krajowe trofea i reprezentowała Polskę w europejskich pucharach, co jako sponsorzy mogliśmy z dumą obserwować. Mamy nadzieję, że najlepsze jest jeszcze przed nami, a nowy kontrakt pomoże Legii w dalszym rozwoju sportowym. Liczymy, że nasze działania marketingowe przypadną kibicom do gustu i że Legia będzie kojarzona z Fortuną, a Fortuna z Legią.
W trakcie dotychczasowej współpracy Legia zdobyła sześć Mistrzostw Polski, cztery Puchary Polski oraz jeden Superpuchar. Klub dwukrotnie dotarł do 1/16 Finału Ligi Europy UEFA i wywalczył awans do fazy grupowej Ligi Mistrzów UEFA. Sukcesy sportowe były wspierane przez działania sponsoringowe, które przyczyniły się do tego, że Legia stała się najczęściej typowanym klubem w ofercie Fortuny.
Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa, dodał - Marka Fortuna nieodłącznie kojarzy się z Legią Warszawa. Ta długofalowa współpraca przynosi wymierne efekty dla obu stron. Gramy do jednej bramki od 10 lat i przed nami kolejne wspólne lata. To pokazuje skalę wzajemnego zaufania. Przed nami wiele wspólnych wyzwań i projektów, z których skorzystają przede wszystkim nasi kibice oraz klienci Fortuny.
Nowa umowa wejdzie w życie na początku sezonu 2024/2025 i będzie obowiązywać przez trzy lata, do końca sezonu 2026/2027. Logotyp Fortuny będzie eksponowany na koszulkach meczowych, powierzchniach reklamowych podczas meczów oraz na megaboardzie na fasadzie stadionu. Umowa przewiduje również organizację licznych działań marketingowych skierowanych do kibiców Legii.
Zródło: Legia Warszawa